Social Icons

.

Pages

Friday, June 21, 2013

Kacau Lah Aku ~ Aku Pasrah ~

Share
Pernah ganggu kucing anda yang sedang tidur dengan nyenyak nya? Apa reaksi mereka? Kalau si kucing kesayangan anda boleh berkata kata pasti mereka akan kata "Hei , Jangan ganggu aku!aku nak tidur! "  hehehe.. tapi malangnya mereka tidak dapat bercakap. Jadi jalan terbaik untuk mengatasi masalah ini adalah dengan buat tidak tahu saja ataupun pasrah dengan apa yang Tuan mereka lakukan. Mari kita saksikan gelagat si comel ini!Enjoice!


"Apahal tuan aku ni?"



"

"Kenapa aku?" Hehe

"Lantakla kau nak buat apa pun, aku nak tidur!"

"Krik Krik Krik..."




"Ngeh~"

"Apa nak jadi jadi la janji aku dapat tidur!"

"Haa~"

"ZzzzzZzz"

"Dalam tidur pun aku boleh tapau budak budak ni PES"

"Menara Tisu"


Share

No comments:

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... back to top